Vanliga frågor
Beställning och leverans
Fråga: När kan jag förvänta mig min beställning?
Svar: Den genomsnittliga leveranstiden är 1-8 dagar. Våra produkter levereras direkt från leverantören till dig. Denna unika affärsmodell gör det möjligt för oss att spara enormt på lagrings- och transportkostnader och vi kan erbjuda produkterna till ett lägre pris än konkurrenten och ta fraktkostnaderna för egen räkning. Produkterna som skickas från vårt eget varuhus finns där inom 1 till 2 arbetsdagar.
Fråga: Den förväntade leveranstiden har gått, var är min beställning?!
Svar: I 99% av fallen levereras beställningarna inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det ibland hända att en beställning i leveransprocessen är försenad eller förlorad. Du kan kontrollera status för din beställning via Track & Trace som har skickats via e-post.
Har du fortfarande inte fått något 3 dagar efter förväntad leveranstid? Kontakta oss (info@nancyhomestore.nl).
Fråga: Jag saknar ett antal produkter i min beställning, hur är det möjligt?
Svar: Eftersom vi arbetar med olika leverantörer kan produkter levereras separat från varandra. Om artiklar saknas i din beställning kommer du vanligtvis att få dem efter 1-2 dagar.
Vi ber om ursäkt för besväret.
Fråga: Vad är fraktkostnaderna?
Svar: Vi tar hand om fraktkostnaderna för beställningen. *
Byt och returnera
Fråga: Jag är inte nöjd med min beställning, kan jag returnera den?
Svar: Ja. Du kan returnera valfri beställning till oss inom 14 dagar utan att ange någon anledning.
Fråga: Jag vill returnera en artikel, vad ska jag göra?
Svar: Om du inte är nöjd med din beställning kan du byta eller returnera den inom 14 dagar efter mottagandet. Produkter måste returneras i sitt ursprungliga skick och med taggar och etiketter. Produkten får inte innehålla några spår av användning.
En returförsändelse måste alltid förses med en Track & Trace-kod. Avsändaren är alltid ansvarig för frakt.
Om vi har mottagit varorna som du returnerar kommer vi att se till att köpebeloppet finns på ditt konto inom 1-3 arbetsdagar.
>> Klicka här för att ladda ner ett returformulär <<
spåra
Fråga: Var hittar jag min Track & Trace-kod?
Svar: Så snart ordern har förberetts får du en Track & Trace-kod via e-post.
Fråga: Track & Trace-koden ger ingen information, hur är det möjligt?
Svar: Track & Trace-informationen är tillgänglig från det att ditt paket har anlänt till postorderföretaget. Tänk på att det kan uppstå en viss försening.
Fråga: När kan jag förvänta mig min beställning?
Svar: Den genomsnittliga leveranstiden är 1-8 dagar. Våra produkter levereras direkt från leverantören till dig. Denna unika affärsmodell gör det möjligt för oss att spara enormt på lagrings- och transportkostnader och vi kan erbjuda produkterna till ett lägre pris än konkurrenten och ta fraktkostnaderna för egen räkning. Produkterna som skickas från vårt eget varuhus finns där inom 1 till 2 arbetsdagar.
Fråga: Den förväntade leveranstiden har gått, var är min beställning?!
Svar: I 99% av fallen levereras beställningarna inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det ibland hända att en beställning i leveransprocessen är försenad eller förlorad. Du kan kontrollera status för din beställning via Track & Trace som har skickats via e-post.
Har du fortfarande inte fått något 3 dagar efter förväntad leveranstid? Kontakta oss (info@nancyhomestore.nl).
Fråga: Jag saknar ett antal produkter i min beställning, hur är det möjligt?
Svar: Eftersom vi arbetar med olika leverantörer kan produkter levereras separat från varandra. Om artiklar saknas i din beställning kommer du vanligtvis att få dem efter 1-2 dagar.
Vi ber om ursäkt för besväret.
Fråga: Vad är fraktkostnaderna?
Svar: Vi tar hand om fraktkostnaderna för beställningen. *
Byt och returnera
Fråga: Jag är inte nöjd med min beställning, kan jag returnera den?
Svar: Ja. Du kan returnera valfri beställning till oss inom 14 dagar utan att ange någon anledning.
Fråga: Jag vill returnera en artikel, vad ska jag göra?
Svar: Om du inte är nöjd med din beställning kan du byta eller returnera den inom 14 dagar efter mottagandet. Produkter måste returneras i sitt ursprungliga skick och med taggar och etiketter. Produkten får inte innehålla några spår av användning.
En returförsändelse måste alltid förses med en Track & Trace-kod. Avsändaren är alltid ansvarig för frakt.
Om vi har mottagit varorna som du returnerar kommer vi att se till att köpebeloppet finns på ditt konto inom 1-3 arbetsdagar.
>> Klicka här för att ladda ner ett returformulär <<
spåra
Fråga: Var hittar jag min Track & Trace-kod?
Svar: Så snart ordern har förberetts får du en Track & Trace-kod via e-post.
Fråga: Track & Trace-koden ger ingen information, hur är det möjligt?
Svar: Track & Trace-informationen är tillgänglig från det att ditt paket har anlänt till postorderföretaget. Tänk på att det kan uppstå en viss försening.